laupäev, 28. aprill 2007

Miks nii hilja...

Võib-olla polegi hilja. Aga Eestimaal on veel kohti, kuhu Internet pole veel jõudnud (kuigi ma kinnitan teile, et tsivilisatsioon ON sinna jõudnud, kuigi, tõsi küll, rahaga arveldamise asemel kehtib seal suuresti veel naturaalmajandus - vorst vorsti või täpsemalt kala kapsa vastu). Ja viimased paar nädalat viibisin ma just sellises urbaniseerumisest puutumata jäänud keskkonnas, Tallinnast umbes 5 tunni sõidutee kaugusel (jah, Eestis ON kohti, kuhu Tallinnast tuleb nii kaua sõita, ja jah, Eestis on kohti, mis asuvad väljaspool Tallinnat.). See aga tähendab seda, et juurdepääs Internetti mul puudus, kuigi ma üritasin tulutult Internetti läbi telefonikaabli välja imeda. Niisiis osa asju panin ma üles eile õhtul. Aga mu WIKI on üleval juba 2 nädalat.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Nüüd peaks saama ka kommenteerida.